Studeren in de UK - Reisverslagen van Jonne de Hoop - WaarBenJij.nu Studeren in de UK - Reisverslagen van Jonne de Hoop - WaarBenJij.nu

Studeren in de UK

In Sheffield zal ik 4,5 maand verblijven om daar te kunnen studeren. Het vak wat ik ga volgen heet 'the integrative study module'.

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

Time to go back to Holland!

04 Januari 2014

Christmas and New Year's Eve

20 December 2013

Thanksgiving, mijn verjaardag&Michelle op bezoek:)

26 November 2013

Guy Fawkes, Peak District, York en Manchester

02 November 2013

Eerste bezoekje uit NL is een feit!
Jonne

Tijdens het 4e jaar MWD is de minor een verplicht onderdeel van de opleiding. Ik heb gekozen om deze minor te gaan doen in Sheffield!12 September vlieg ik naar de UK om daar 5 maanden te gaan studeren aan Sheffield Hallam University. Mijn eerste buitelandervaring voor een lange tijd en dit ook nog eens alleen...

Actief sinds 05 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19920

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 26 Januari 2014

Studeren in de UK

Landen bezocht: